راهنمای قدم به قدم حذف اکانت اینستاگرام (دیلیت اکانت اینستاگرام)

اگر به هر دلیل قصد حذف اکانت اینستاگرام خود را دارید و دیگر قصد فعالیت با اکانت خود را نداشته و میخواهید تمامی فعالیت های قبلی خود مانند لایک، کامنت و فالو کردن هایتان حذف شده و اثری از حساب اینستاگرام خود در این شبکه اجتماعی وجود نداشته باشد. ما امروز قصد آموزش حذف اکانت اینستاگرام را داریم پس با ما همراه شوید.

البته قبل از شروع آموزش باید خدمت شما عرض کنیم که در این مقاله، پاک کردن اکانت اینستاگرام را هم از طریق گوشی و هم از طریق کامپیوتر برای شما نشان خواهیم داد تا به هر کدام از این سیستم ها دسترسی داشتید سریعا اقدام به حذف کامل اکانت اینستاگرام خود کرده باشید.

حذف اکانت اینستاگرام با کامپیوتر

یکی از مرورگر های موجود در کامپیوتر خود را باز کنید و سپس بر روی لینک زیر کلیک کنید.

https://instagram.com/accounts/remove/request/permanent

با صفحه ای روبرو می شوید که از شما می خواهد یوزرنیم و پسورد خود را وارد کنید.

حذف اکانت اینستاگرام با کامپیوتر

 

 

بعد از ورود به اکانت خود، شما به صورت مستقیم وارد صفحه حذف پیج اینستاگرام خواهید شد. در ابتدا ی صفحه یوزرنیم پیج مورد نطر را نشان میدهد.

حذف اکانت اینستاگرام با کامپیوتر

در ادامه از شما می خواهد که دلیل حذف اکانت خود را وارد کنید. پیشنهاد می کنم گزینه ی اخر را بزنید. در ادامه پسورد را وارد کنید.
در آخر گزینه ی کادر قرمز رنگ permanently delet my account را بزنید.

حذف اکانت اینستاگرام با کامپیوتر

حال صفحه ای باز می شود که باید گزینه ی ok را بزنید. گاهی اوقات این گزینه به فارسی کلمه ی تایید، قبول نیز نشان داده می شود.

حذف اکانت اینستاگرام با کامپیوتر

حالا اکانت شما حذف شده است.

آموزش حذف اکانت اینستاگرام با گوشی

برای شروع کافی ایست لینک پایین را لمس کرده تا وارد بخش حذف اکانت در سایت اینستاگرام شوید. لینک دیلیت اکانت اینستاگرام

https://instagram.com/accounts/remove/request/permanent

بعد از لمس لینک مربوطه، اینستاگرام از شما میخواهد یوزرنیم و پسورد خود را وارد کنید. پسورد و یوزرنیم اکانتی را وارد کنید که می خواهید آن را حذف کنید. بعد از لاگین شدن با چنین صفحه ای روبرو خواهید شد.

آموزش حذف اکانت اینستاگرام با گوشی

در صفحه باز شده شما باید یکی از گزینه های کادر مربوطه ” ?why are you deleting your account “را انتخاب کنید که ما گزینه ” something else ” را انتخاب میکنیم.

در مرحله بعدی اینستاگرام پسورد اکانت مربوطه را دوباره از شما سوال میکند و شما باید در کادر باز شده پسورد پیج تان را وارد کنید.

بعد از وارد کردن پسورد، حال باید دکمه قرمز رنگ ” permanently delete my account ” که در قسمت پایین صفحه قرار دارد را لمس کنید.

بعد از زدن این دکمه، اینستاگرام برای آخرین بار از شما میپرسد که قصد حذف اکانت خود را دارید که اگر چنین قصدی دارید گزینه قبول را لمس کنید.

آموزش حذف اکانت اینستاگرام با گوشی

چند نکته در مورد حذف پیج اینستا:

  1. در نظر داشته باشید با دیلیت اکانت اینستاگرام خود دیگر هیچ راهی برای برگرداندن اطلاعات پیج و حتی خود پیج وجود ندارد حتی خود اینستاگرام هم نمیتواند اکانت حذف شده را بازگردانی کند.
  2. به دلیل احترام به حریم خصوصی افراد، اینستاگرام امکان ایجاد پیج جدید با اسم پیج هایی که قبلا حذف شده اند را به دیگران نمیدهد. حتی دیگر ادمین پیج حذف شده هم قادر نخواهد بود از آن اسم پیج استفاده کند. پس اگر اسم پیج برای شما مهم میباشد حتما قبل از حذف دائمی اکانت اینستاگرام خود، اسم اکانت مربوطه را تغییر دهید. در ضمن این مورد در رابطه با ایمیل در ثبت شده داخل پیج نیز صادق میباشد.
  3. همانطور که گفتیم اگر میخواهید برای مدتی از اینستاگرام خداحافظی کنید یا بنا به دلایلی از اینستاگرام زده شده اید و یا به قولی احساسی شده اید و میخواهید سریعا اکانت اینستاگرام خود را پاک کنید. میتوانید به جای حذف دائمی اکانت اینستاگرام خود آن را برای مدتی غیر فعال کنید و همانطور که گفتیم با حذف موقت اکانت اینستاگرام میتوانید در آینده دوباره پیج اینستاگرام خود را فعال کرده باشید.
  4. پاک کردن حساب اینستاگرام بدون داشتن پسورد امکانپذیر نمیباشد و باید برای حذف اکانت اینستاگرام خود از طریق سایت اینستاگرام وارد پیج خود شده و مراحل مربوطه را انجام دهید. اگر پسورد اکانت خود را فراموش کرده اید میتوانید با بازیابی پسورد اینستاگرام خود اقدام به ثبت پسورد جدید کرده و سپس مراحل دیلیت اکانت اینستاگرام خود را انجام دهید.
  5. امکان حذف اکانت اینستاگرام با شماره تلفن وجود ندارد و فقط شما میتوانید با استفاده از شماره تلفن ثبت شده در پیج خود اقدام به تغییر پسورد اکانت اینستاگرام خود کنید .

‫2 دیدگاه ها

  1. سلام برای حساب های متصل به اکانت اصلی باید چه کنیم ؟

  2. سلام،یکی با شماره ی من وارد اکانت اینستاگرامم شده و به رفیقای من ی حرفایی زده و تهدید کرده و گند زده به زندگی من و الانم همه فکر می کنن من این کارو کردم و واقعا زندگیم پاشیده😭💔،نمی دونم کی این کارارو کرده شماره ای چیزی ازش ندارم میشه بگید چیکار باید کنم خواهش می کنم…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا